Политика за поверителност

Кои сме ние?

ОБЩО
REVENUE (наричани по-долу “Revenue”, “ние”, “наш”) е доволен от вашето посещение в уебсайта, както и от интереса ви към компанията и нейните оферти. Ние приемаме сериозно защитата на вашите лични данни и искаме да се почувствате комфортно при посещение на нашите уебсайтове.

По-долу ви информираме за това, какви данни съхраняваме за вас, когато използвате нашия уебсайт и как се използват тези данни. Ако нашият уебсайт съдържа връзки, които ви водят до уебсайта на друг доставчик, нашата Политика за поверителност не е приложима към пренасочения уебсайт.

Приемайки следната Политика за поверителност, вие приемате събирането, обработката и използването на личните ви данни от Revenue при спазване на Закона за защита на личните данни / Общия регламент за защита на личните данни (GDPR) и следните условия.

Моля, отделете достатъчно време, за да прочетете внимателно това пояснение.

АДМИНИСТРАТОР НА ЛИЧНИ ДАННИ
Администраторът на лични данни е субектът, който отговаря за обработката на вашите лични данни и който взима решения относно целите и средствата за обработка на вашите лични данни. В този случай администраторът на лични данни е:

Име на фирма – ROMANOV GROUP LTD
адрес ул. Иван Рилски N54-60, вх. Б, ап.12, София 1606, България
тел: 0887 100 307

Можете да се свържете с нашия служител по защита на данните на Jordaniko.JR@gmail.com.

Ако искате да възразите срещу събирането, обработката или използването на личните ви данни от Revenue в съответствие със Закона за защита на личните данни, можете да изпратите възражението си по електронната поща на посочения по-горе адрес. Това може да доведе до невъзможност за по-нататъшно ползване на услугата.

С вашето възражение по-нататъшното използване на уебсайта може да бъде невъзможно поради технически причини.

Вашите права
Имате право да получите изрична информация от Revenue за вашите лични данни, които сме съхранили, безплатно.

Освен това имате следните права:

Право на достъп – Право да знаете какви данни са били събрани и как са обработени
Право на поправка – Право да поискате промяна на лични данни, ако то не са актуални
Право за изтриване – Право да поискате заличаване на лични данни
Право на ограничаване на обработката – Право да ограничите обработката на лични данни
Право на преносимост на данни – Право на прехвърляне на лични данни във формат, който може да се чете от машина
Право да се противопоставите – Право да се оттеглите от дадено съгласие или обект на обработката на лични данни
Право на подаване на оплакване до надзорния орган – Право да подадете оплакване срещу Revenue в надзорен орган, който може да бъде или отговорният орган на Revenue, или друг компетентен орган в рамките на ЕС .

Също така можете да изпратите вашето оплакване до надзорния орган по вашето местожителство или месторабота.

Ако желаете да упражните правата си като субект на данни, моля не се колебайте да се свържете с нас като използвате дадената по-горе информация за контакт.

Кога, как и защо събираме вашите данни
За да можем да ви предложим нашите услуги ние трябва да събираме, обработваме, съхраняваме и понякога дори да споделяме различни лични данни. По-долу можете да видите от кои ваши данни се нуждаем, за какви цели и при какви обстоятелства ги споделяме с други.

Личните данни са информация, пряко или косвено свързана с вашата личност, като например име и фамилия, адрес, телефонен номер, дата на раждане, данни за местоположение или имейл адрес.

Моля, предоставяйте ни само толкова информация, от колкото се нуждаем.

Тъй като искаме да ви дадем добър обзор на детайлите, използваме табличната форма. Смятаме, че това ще ни даде възможност да ви предоставим информацията в прозрачна, разбираема и лесно достъпна форма на ясен и прост език.

По-долу бихме искали да ви покажем кои от вашите данни събираме. Тъй като има различни видове данни, ги групирахме в категории данни, тъй като смятаме, че така информацията е по-разбираема.

ЛИЧНИ ДАННИ, КОИТО СЪБИРАМЕ, КОГАТО ПОСЕЩАВАТЕ НАШИЯ УЕБСАЙТ
Когато отворите нашия уебсайт, за да получите вдъхновение за следващата си поръчка, но не се регистрирате или поръчате като гост, събираме следните лични данни:

Тази информация се събира, за да ви покаже посетения уебсайт. Също така се ограничаваме до абсолютно необходимото, за да гарантираме, че спазваме принципа на обработка на данни, а именно минимизиране на данните .

ЛИЧНИ ДАННИ, КОИТО СЪБИРАМЕ, КОГАТО ПОСЕЩАВАТЕ И СЕ РЕГИСТРИРАТЕ НА НАШИЯ УЕБСАЙТ
Както виждате по-горе, ние следваме минималния принцип. Колкото по-малко информация, толкова по-добре. Всички събрани данни са стриктно обвързани с ясно определени цели. Ако не само посещавате уебсайта, а искате да се логнете, за да видите например старите си поръчки, ние събираме следните лични данни:

Данни, които ни предоставяте доброволно, докато използвате уебсайта, приложението или свързаните с него дейности, но и от други източници, като социални медии или други (обществени) бази данни (напр. потребителски ID на други платформи)

Ако ни предоставите лични данни на друго лице, трябва предварително да получите съгласието на това лице. В този случай трябва да информирате тези лица за това как обработваме личните данни в съответствие с нашата Политика за поверителност.

ЛИЧНИ ДАННИ, КОИТО СЪБИРАМЕ, КОГАТО ПОСЕЩАВАТЕ, РЕГИСТРИРАТЕ СЕ И ПОРЪЧВАТЕ ОТ НАШИЯ УЕБСАЙТ
За да се възползвате от всички предимства, които предлагаме, можете да се логнете и да направите поръчката си. Както можете да си представите, повечето данни ще бъдат събрани според предоставената от вас информация. Полетата, необходими за обработката на поръчките, са задължителни. Без тази информация не можем да обработим поръчките ви. Цялата друга информация, която не е отбелязана като задължителни полета, е по избор. Ако ни предоставите доброволно тази информация, ще ни помогнете да подобрим нашата услугата за вас. Пропускането обаче на тази информация няма да окаже отрицателно въздействие върху вас. Степента зависи от информацията, която предоставяте. Но основната информация е следната:

Данни, които ни предоставяте доброволно, докато използвате уебсайта, приложението или свързаните с него дейности

КАКВИ СА ОПРЕДЕЛЕНИТЕ ЦЕЛИ И КАКВО Е ПРАВНОТО ОСНОВАНИЕ
Както вече ви информирахме по-горе, събираме вашите лични данни само когато е необходимо и целта е законна и предварително определена. Информацията в (скоби) е правното основание, на което основаваме съответните процеси. По-долу бихме искали да ви предоставим повече информация за целите и правното основание:

Когато се свържете с отдела за обслужване на клиенти, за да получите информация или да подадете оплакване, ние съхраняваме информацията, която ни предоставяте. Например, причината да се свържете с нас, коя поръчка не ви харесва или от коя доставка нещо липсва. В зависимост от причината за връзката с нас личните данни могат да се различават. Тъй като искаме да подобрим услугите си за вас, ние съхраняваме комуникацията във вашия профил. По този начин можем да отговорим на вашите въпроси по-бързо и по-задоволително.

Правна основа:

Поръчване и доставка

След като направите поръчката си, някои процеси се изпълняват във фонов режим. Присвояваме поръчката ви във вашия профил, в зависимост от това дали сте регистриран клиент или гост. Изпращаме поръчката ви до съответния ресторант и проверяваме дали поръчката ви е доставена.

Правна основа:

Искаме да предложим най-доброто обслужване за вас и всички наши клиенти. За съжаление, не всеки посетител на нашия уебсайт е толкова приятелски настроен като вас. По тази причина, за да защитим нашите услуги, трябва да събираме лични данни, които ни помагат да идентифицираме потенциални нападатели и по този начин да избегнем рискове. Също така запаметяваме, че сме ви информирали за Политиката за поверителност. За тази цел отбелязваме в профила ви, че сте получили съответната информация и, че Политиката за поверителност ви е била предоставена.

Правна основа:

ПО-НАТАТЪШНА ОБРАБОТКА, ОСНОВАНА НА ЛЕГИТИМНИЯ ИНТЕРЕС
Освен посочените по-горе цели и правни основания, ние обработваме вашите лични данни и от т.нар. легитимни интереси. Главно легитимния интерес представлява например обработката на лични данни в рамките на група от компании, процесите за мрежова и информационна сигурност или дейностите за директен маркетинг.

Използваме личните ви данни, за да преследваме легитимните си интереси, при условие че вашите права и свободи не надделяват. За да съгласуваме нашите интереси с вашите права, ние въведохме подходящи механизми за контрол. Процесите, описани по-долу, са подложени на четиристранен тест, за да се гарантира, че вашите права и свободи не са засегнати от нашата обработка. Като част от четиристранния тест, първо проверяваме дали събраните данни са лични данни (а. Тест за лични данни). След това проверяваме дали целта е легитимна (b. Целеви тест) и личните данни, които трябва да се съберат, отговарят на принципите на обработка на данните (c. Тест за необходимост) и накрая баланс на интересите (d. Тест за балансиране). Само ако можем разумно да приемем и също така да гарантираме, че можем да защитим вашите данни от рискове, ние ще ги обработваме на правното основание на легитимния интерес. Тези процеси включват:

Реклама

Ще ви пращаме електронни съобщения, за да ви предложим талони, отстъпки и промоции, да провеждаме проучвания на общественото мнение и други проучвания, за да подобрим нашата услуга. Можете да оспорите по-нататъшната обработка на данните за рекламни цели с всеки имейл. Разбира се, можете и да се свържете с нашия служител по защита на данните директно на Jordaniko.JR@gmail.com, ако искате да се противопоставите на обработката на данните за рекламни цели или за допълнителна информация по този въпрос.

Маркетинг по електронна поща

Искаме да предотвратим генерирани бюлетини и неконтролирани маркетингови мерки. Ето защо ние избираме сделки, които отговарят на вашите интереси и ще се свържем с вас, ако вярваме, че информацията може да ви хареса. Можете да оспорите по-нататъшната обработка на данните за рекламни цели с всеки имейл. Разбира се, можете и да се свържете с нашия служител по защита на данните директно на Jordaniko.JR@gmail.com, ако искате да се противопоставите на обработката на данните за рекламни цели или за допълнителна информация по този въпрос.

Данни за измерването

За да подобрим услугите си , ще събираме различни данни от измервания, които не можем да възложим на вас или на вашия профил. Това ни помага да оптимизираме рекламите си .

Сливане и придобиване, промяна на собствеността

Също така бихме искали да ви информираме, че в случай на сливане или придобиване от друга компания ние ще разкрием информация за това дружество. Разбира се, ще изискваме от компанията да спазва законовите разпоредби за защита на данните.

Друга информация

Ще се радваме, ако доброволно решите да споделите с нас информация, която надхвърля задължителната информация. По този начин можем да продължим да подобряваме услугите си. Това са данни, които предоставяте доброволно, когато използвате нашия уебсайт, нашите приложения, но и информация от други източници, като социални медии или други (обществени) бази данни (напр. потребителски ID на други платформи).

Оценка на качеството

За да предлагаме непрекъснато по-добри услуги, ние редовно оценяваме успеха или потенциалните причини за неуспешни маркетингови мерки. За това анализираме например дали нашите бюлетини се отварят и се кликва върху съдържанието.

Кога изтриваме вашите данни
Обикновено изтриваме вашите данни, след като целта е изпълнена. Точните правила за заличаване са определени в нашите регионални концепции за заличаване. Прилагат се различни правила за заличаване в зависимост от целта на обработката. В рамките на нашите концепции за заличаване сме определили различни класове данни и правила за определените периоди за изтриване. Събраните данни са маркирани с правило за изтриване. Когато периодът на съхранение е изпълнен, съхранените данни ще бъдат съответно изтрити.

Ще изтрием личните ви данни, ако желаете и ни уведомите за това, или три години след събирането им. Ако профилът Ви е неактивен в продължение на три години, ще изтрием и вашия профил. Преди това се случи, ще получите отделно известие от нас на адреса на електронната поща, регистрирана в потребителския ви профил.

В допълнение към определените от нас правила за заличаване съществуват и други периоди на съхранение, които също трябва да спазваме. Например данъчните данни трябва да се съхраняват за период от шест до десет години или в някои случаи дори по-дълго. Тези специални периоди на съхранение се различават в зависимост от местните законови изисквания.

Поради това, въпреки искането ви за изтриване на вашите данни, може да се наложи да запазим някои от съхранените данни поради законовите разпоредби. В този случай обаче ще ограничим данните от по-нататъшна обработка.

С кого споделяме вашите данни
В следващия раздел бихме искали да ви информираме на кого и при какви условия ще прехвърлим вашите данни. Освен това бихме желали да сме прозрачни по отношение на страните, на които прехвърляме вашите данни.

КОИ ТРЕТИ СТРАНИ ИМАТ ДОСТЪП ДО ЛИЧНИ ДАННИ
Никога не даваме вашите данни на неупълномощени трети страни. Като част от нашата работа, обаче, ние получаваме услугите на избрани доставчици на услуги и им предоставяме ограничен и строго контролиран достъп до някои от нашите данни. Въпреки това, преди да прехвърлим лични данни към тези партньорски фирми за преработка от наше име, всяко отделно дружество се подлага на одит. Всички получатели на данни трябва да отговарят на законовите изисквания за защита на данните и да докажат своите нива на защита на данните с подходящи доказателства.

По-долу бихме искали да ви информираме по прозрачен и разбираем начин за всички получатели на данни със съответните причини:

Както вече ви посочихме по-горе, ние общуваме не само с нашите членове на групата, но и с външни доставчици на услуги. Те подпомагат нашите бизнес операции при оценката и оптимизирането на нашите маркетингови кампании, но също и при предоставянето на персонализирана реклама, осигуряване на IT решения и инфраструктура или сигурността на нашите бизнес операции, като идентифициране и решаване на неизправности.

Членове на Revenue група

В рамките на група понякога е необходимо ресурсите да се използват ефективно. В този контекст в рамките на нашата група ние се подкрепяме взаимно при оптимизирането на нашите процеси. Тъй като дори познаването на лични данни представлява обработка на данни, бихме искали честно да ви информираме, че избраните служители на други членове на групата също могат да имат ограничен достъп до данните на клиентите.

Освен това предоставяме съвместно съдържание и услуги. Това включва например техническата поддръжка на системите.

Няма да получавате нежелани бюлетини или друга маркетингова информация от други членове на групата.

Прокурорски органи и съдебни производства

За съжаление, може да се случи, че някои от нашите клиенти и доставчици на услуги да не се държат справедливо и да искат да ни навредят. В тези случаи ние не само сме длъжни да предадем лични данни поради правни задължения, но и в наш интерес е да предотвратим щети и да наложим нашите претенции, и да отхвърлим неоправдани искове.

В КОИ ДЪРЖАВИ ПРЕХВЪРЛЯМЕ ВАШИТЕ ДАННИ
Обработваме вашите данни основно в рамките на Европейския съюз (ЕС) и Европейското икономическо пространство (ЕИП). Някои от горепосочените доставчици на услуги обаче са базирани извън ЕС и ЕИП.

GDPR има високи изисквания за предаване на лични данни на трети държави. Всички наши приемници на данни трябва да се съобразяват с тези изисквания. Преди да прехвърлим данните на доставчик на услуги в трети държави, всеки доставчик на услуги първо се оценява по отношение на нивото му на защита на данните. Само ако могат да докажат адекватно ниво на защита на данните, те ще бъдат включени в списъка за доставчици на услуги.

Независимо дали доставчиците на услуги се намират в рамките на ЕС / ЕИП или в трети държави, всеки доставчик на услуги трябва да подпише споразумение за обработка на данни с нас. Доставчиците на услуги извън ЕС / ЕИП трябва да отговарят на допълнителни изисквания. Съгласно чл. 44 ff. от GDPR личните данни могат да бъдат прехвърляни на доставчици на услуги, които отговарят на поне едно от следните изисквания:

Комисията е решила, че третата страна гарантира адекватно ниво на защита (например Израел и Канада)
Приети са стандартни клаузи за защита на данните:
Това са договорни клаузи, които не могат да бъдат променени от договарящите страни и в които те се ангажират да осигурят адекватно ниво на защита на данните.

Одобрен механизъм за сертифициране :
Съгласно международните споразумения компаниите могат да бъдат сертифицирани по определени критерии. Един от тези сертификати е споразумението ЕС-САЩ за защита на личните данни.

Сертифицирани компании можете да видите на следния адрес: https://www.privacyshield.gov/welcome

Ще прехвърляме вашите данни само до доставчици на услуги, които отговарят на поне едно от тези изисквания. Ако прехвърляме данни на трети държави, това са основно компании със седалище в САЩ или Израел.

Информация за нашите „бисквитки“
ОПРЕДЕЛЕНИЕ НА „БИСКВИТКИ“ И КАКВИ „БИСКВИТКИ“ ИЗПОЛЗВАМЕ
За да направим посещението на нашия уебсайт / приложението привлекателно и да позволим използването на определени функции, използваме така наречените “бисквитки” на различни страници. Това са малки текстови файлове, съхранени на вашето устройство. Някои от “бисквитките”, които използваме, се изтриват след края на сесията на браузъра, т.е. след затваряне на браузъра ви (така наречените бисквитки за сесии). Други “бисквитки” остават на устройството ви и позволяват на нас или на нашия партньор да разпознават браузъра ви при следващото ви посещение (постоянни “бисквитки”). Можете да настроите браузъра си така, че да сте информирани за настройката на “бисквитките” и да решите индивидуално да ги приемете или да изключите приемането на “бисквитки” за конкретни случаи или като цяло. Не приемането на “бисквитки” може да ограничи функционалността на уебсайта / приложението ни.

КАКВИ КАТЕГОРИИ „БИСКВИТКИ“ СЪЩЕСТВУВАТ?
Строго необходими “бисквитки” са необходими, за да можете да разглеждате уебсайт / приложение и да използвате неговите функции. Без тези “бисквитки” функционалността не може да бъде гарантирана, като например действия, предприети по време на посещението (например въвеждане на текст), дори когато навигирате между страниците на сайта.

Функционалните “бисквитки” позволяват на уебсайта / приложението да запазва информацията, която вече е предоставена (като потребителско име, избор на език или местоположение) и да подобри способността на потребителя да предлага лични функции. Тези “бисквитки” събират анонимна информация и не могат да следят движенията ви на други уебсайтове.

„Бисквитките“ за ефективността събират информация за използването на уебсайт / приложение – например кои страници най-често посещава даден посетител и дали той получава съобщения за грешка от дадена страница. Тези “бисквитки” не съхраняват информация, която позволява идентифицирането на потребителя. Събраната информация е обобщена и анонимна. Тези “бисквитки” се използват изключително за подобряване на ефективността на уебсайт / приложение и по този начин на потребителския опит.

“Бисквитките” за маркетингови цели се използват за по-целенасочена реклама, която е от значение за потребителя и е адаптирана към неговите интереси. Те се използват и за ограничаване на честотата на рекламата и измерване на ефективността на рекламните кампании. Те регистрират дали сте посетили уебсайт / приложение или не. Тази информация може да бъде споделена с трети страни (напр. рекламодатели). Подобряването на насочването и рекламните “бисквитки” често са свързани с функциите на сайта на трети страни.

Възражение срещу използването на “бисквитки”

Ако не искате Revenue да събира и анализира информация за посещението ви, можете да възразите по всяко време за в бъдеще (отказ). Ако искате да възразите, моля, свържете се с нас на посочените по-горе данни за връзка.

За техническото въвеждане на това противоречие във браузера ви ще бъде зададена “бисквитка” за отказ. Тази “бисквитка” е единствено за целите на отбелязване на вашето противопоставяне. Моля, имайте предвид, че поради технически причини, “бисквитката” за отказ може да се използва само за браузъра, от който е била настроена. Ако изтриете бисквитки или използвате различен браузър или устройство, ще трябва да се откажете отново.

„БИСКВИТКИ“ НА ТРЕТИ СТРАНИ, КОИТО ИЗПОЛЗВАМЕ
Google AdWords

Като клиент на AdWords използваме проследяването на реализациите в Google. Това е услуга за анализ, предоставена от Google Inc. (1600 Amphitheater Parkway, Mountain View, CA 94043, USA; “Google”). Ако отворите уебсайта чрез реклама от Google, Google Adwords ще зададе “бисквитка” на устройството ви (“бисквитка за реализации” – “бисквитка” за ефективност). Тази “бисквитка” ще изтече след 30 дни. Не е за лична идентификация. Ако “бисквитката” не е изтекла, когато посещавате определени страници, ние и Google можем да разберем, че някой е кликнал върху рекламата и е бил пренасочен към нашия сайт. Всеки рекламодател получава различна “бисквитка”. Ето защо “бисквитките” не могат да бъдат проследявани чрез уебсайтовете на рекламодателите. Информацията, събрана чрез “бисквитката” за реализация, се използва за генериране на статистически данни за реализациите за клиенти на AdWords, които са избрали проследяване на реализациите. Рекламодателите ще видят общия брой потребители, които са кликнали върху рекламата и са били пренасочени към страница с маркери за проследяване на реализациите. Те обаче не получават никаква информация, която би могла да идентифицира лично потребителите. Ако не искате да участвате в процеса на проследяване, можете също така да се откажете от настройването на “бисквитка” – например чрез настройката на браузъра, която обикновено деактивира автоматичните “бисквитки”. Можете също така да деактивирате “бисквитките” за проследяване на реализациите, като настроите браузъра си да блокира “бисквитките” от домейна “googleadservices.com”.

Google Анализ

Работим с Google Анализ. Това е услуга за уеб анализ на Google Inc. (1600 Amphitheater Parkway, Mountain View, CA 94043, USA, “Google”). Информацията, генерирана от “бисквитката” на Google Анализ за използването на нашия уебсайт, обикновено се предава и съхранява от Google на сървър в САЩ. IP анонимността е активирана на нашите уебсайтове, така че IP адресът на потребителите на Google в държавите-членки на Европейския съюз или в други договарящи се страни по Споразумението за Европейското икономическо пространство е предварително съкратен. Само в изключителни случаи пълният IP адрес ще бъде изпратен на сървър на Google в САЩ и ще бъде съкратен там. Google ще използва тази информация от наше име, за да оцени използването на уебсайта за съставяне на отчети за дейността на уебсайта и да ни предостави други услуги, свързани с използването на уебсайта и използването на интернет. IP адресът, предоставен на Google Анализ като част от Google Анализ, няма да бъде обединен с други данни на Google. Можете да предотвратите съхранението на “бисквитките” чрез съответната настройка в софтуера на браузъра; ние обаче посочваме, че в този случай може да не сте в състояние да използвате в пълна степен всички функции на този сайт.

Възможно е също така да предотвратите събирането и обработката на данните, генерирани от “бисквитката” и свързаните с използването на уебсайта от Google (включително IP адреса ви), като инсталирате приставката на браузъра от следния адрес: http://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=en

Събраните данни ще се използват само за подобряване на офертата. Няма друго използване или разкриване пред трети страни. Можете да се откажете от напълно анонимния анализ на поведението си при сърфиране, като следвате тази връзка за Criteo

Facebook пренасочване

Използваме Инструмент за проследяване на персонализирани аудитории на уебсайтове на Facebook Inc. (1601 S. California Ave., Palo Alto, CA 94304, USA; “Facebook”). В случай, че имате потребителски акаунт във Facebook и това е разпознаваемо за инструмента на базата на съществуващи «бисквитки» на Facebook, този инструмент ще генерира не-лична контролна сума, която ще бъде предадена на Facebook за аналитични и маркетингови цели. От друга страна, ние криптираме вашия имейл адрес и го изпращаме в криптирана форма на Facebook. Чрез разпознаването на “бисквитките” и предаването на криптирана информация, Facebook може да Ви предложи целенасочени препоръки за продукти като персонализирани рекламни банери във Facebook.
Можете да се противопоставите на използването на персонализирана аудитория във Facebook на

https://www.facebook.com/ads/website_custom_audiences/.

Право на промяна
Ние си запазваме правото да променим тази декларация за защита на данните в съответствие със законовите разпоредби. Разбира се, ще ви информираме за всякакви съществени промени, като промени в предназначението или нови цели на обработката.

Последен съвет
Защитата на вашите лични данни е много важна за нас. Ще предприемем подходящи технически и организационни мерки за защита на вашите данни. Но не забравяйте, че вие сте собственик на вашите данни. Колкото по-малко информация сте предоставили, толкова повече контрол имате. Например, ако искате да сърфирате анонимно и не искате сърфирането Ви да бъде анализирано от нас и нашите доставчици на услуги, трябва да направите съответните настройки във вашия браузър. Докато не направите настройките, много доставчици ще събират предоставената от вас информация. Само в редки случаи може да се създаде лична референция, въпреки че можете да сърфирате например в режим “инкогнито” с Google Chrome или в ” Private mode ” с Firefox.

ПРАВО НА ВРЪЩАНЕ

ВРЪЩАНЕ НА СТОКИ В 60 – ДНЕВЕН ПЕРИОД

1. За да върнете/замените закупени стоки чрез продажба от разстояние в законния 14 – дневен срок и допълнителните дадени от нас 46 дни  трябва да се свържете с нас на емайл : jordaniko.JR@gmail.com и ще ви бъде съдействано.

2. Уверете се, че продуктът, който желаете да върнете отговаря на общите условия за връщане/замяна на стока.

3. Транспортните разходи за връщането на стока са за сметка на купувача. Връща се лично или чрез куриерска услуга. При връщане на стоката чрез куриер, задължително същата се изпраща със застраховка за стойността на уреда; ако няма застраховка и настъпят транспортни щети, отговорността и разходите са за сметка на купувача.

ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ/ЗАМЯНА НА СТОКА

1. Стоката да бъде в оригинална опаковка и в ненарушен търговски вид;

2. Да не е използвана;

3. Да не е била монтирана;

4. Да не е увредена/счупена при транспорт: ако се установи увреда на пратката при получаване от куриер се съставя Протокол за увредена пратка в присъствието на куриера. Ако се установи в последствие транспортен дефект продуктът НЕ ПОДЛЕЖИ на връщане/замяна.

5. Да е придружена с оригинал на финансов документ, доказващ че е закупена от revenue.bg – стокова разписка, гаранционна карта и всички прилежащи документи към оригиналната опаковка.

6. Възстановяването на парични суми се извършва по начина, по който е заплатено от купувача, в срок от 60 дни от датата на връщане на стоката.

ВАЖНО: При получаване на стоката в сервизната база на REVENUE, се извършва оглед и оценка на същата. Ако се установи, че тя не отговаря на горепосочените условия за връщане/замяна, на основание чл. 55, ал. 4 от Закона за защита на потребителите, REVENUE има право да направи обезценка на стоката в размер от 10 % до 100 % при пълна щета от стойността и, за което се съставя протокол. Протоколът се съставя в присъствието на клиента или му се изпраща в писмен вид по ел. поща, посочена във формуляра.

Loading...